06.Лис.2023

Діти з особливими освітніми потребами мають отримувати якісну освіту та соціальну адаптацію в умовах інклюзивної освіти. Саме інклюзивно-ресурсні центри (ІРЦ) спрямовані забезпечити права на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти дітей, які мають особливі освітні потреби. Під час навчання таких дітей потрібно враховувати їхні психофізіологічні можливості. Саме інклюзивно-ресурсний центр надає можливість для забезпечення якісного психолого-педагогічного … Продовжити читання “Чому батькам дітей з особливими освітніми потребами слід звертатися до ІРЦ”

Детальніше
06.Гру.2022

    Мозок людини зберігає дивовижну здатність вчитися й розвиватися все життя. Але однотипні шаблонні справи призводять до погіршення пам’яті, зменшення концентрації уваги. Зв’язок нейронів, клітин головного мозку погіршується, а це призводить до зниження розумових здібностей. У нашому мозку 100 млрд нейронів. Кожна клітина в свою чергу може дати 200 тис. відгалужень. Мозок людини має … Продовжити читання “Що таке “нейробіка”і для чого вона потрібна дошкільнятам?”

Детальніше
06.Гру.2022

https://docs.google.com/presentation/d/1J7lZchlE564jVO3UnJjWb0_gO8lAl8N6/edit#slide=id.p1

Детальніше
01.Вер.2020

Шановні батьки! В ЖДНЗ №21 працює  два вчителі-логопеди : вчитель-логопед вищої категорії, звання “учитель-методист” Олішевська Оксана Юріївна(логопедична група №2) вчитель-логопед Володькіна Ольга Олександрівна (логопедична група №1) ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПРО РОБОТУ ВЧИТЕЛЯ – ЛОГОПЕДА ТА ГРУПИ КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ ДЛЯ ДІТЕЙ З МОВЛЕННЄВИМИ ВАДАМИ Деякі батьки навіть і не знають навіщо потрібен вчитель-логопед в дитячому садку. А … Продовжити читання “ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПРО РОБОТУ ВЧИТЕЛЯ – ЛОГОПЕДА ТА ГРУПИ КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ ДЛЯ ДІТЕЙ З МОВЛЕННЄВИМИ ВАДАМИ”

Детальніше
27.Сер.2020

Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей. Хто такі діти з особливими освітніми потребами? «…особа з особливими освітніми потребами – особа, яка … Продовжити читання “«Особливості організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти»”

Детальніше